Проєкт відсилає до давнього міфу доби Геродота, згідно якому східноукраїнські землі населяли кіноцефали, люди з собачими головами. Після 2014 року цей міф отримав нове прочитання. Зокрема, дуже особисте прочитання для самої художниці та інших мешканців сучасної Донеччини, які змушені були покинути свій край та відчули на собі настрої іншування, які панували у суспільстві під впливом інформаційних маніпуляцій.
Для роботи з такою складною темою Лія Достлєва зумисне обрала практику рукоділля, яка стереотипно вважається суто жіночою, та «не серйозну» форму іграшки-ляльки. Художниця зшиває сучасних «кіноцефалів» зі шматків ужитих тканини і пластику, та створює портрети реальних переселенців, які погодилися на участь. Але ці кіноцефали також уособлюють суспільство взагалі, його здатність до інклюзивності та роботи з травмами, що їх лишають по собі великі геополітичні ігри.